Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 09:20:37 +0300

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/07079 aadressile Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, Koja 
tee 2 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadan läbivaatamiseks ja võimalusel 
kooskõlastamiseks projekteerimistingimuste eelnõu Koja tee 2 Vääna-Jõesuu, 
Harku vald. Kinnistu jääb riigitee Metsavahi tee L1 kaitsevööndisse. Eelnõu 
saatsin e-kirjaga.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27121646>  (menetlus nr: 
450670), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (MARGUS PILTER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister